4 dagar kvar

Hej kära ni som tar er tid att läsa min blogg!
I fredags skrev jag min sista tenta för terminen och därefter var jag ute med klasskompisarna och hade det otroligt trevligt för att fira sommarlov. Jag har även haft min goda vän Emil här, en kort visit men fick ändå många goda skratt tillsammans! :) Idag har jag vart på Brageés rehab/klinik, jag hade ingen aning vad som skulle vänta mig så har därför gått runt med en klump i magen i över en veckas tid. Besöket tog 2 timmar och innefattade enbart att fylla i en väldans massa papper med frågor om smärta, utmattning och hela spektaklet. Jag har tur som kan få komma dit i augusti istället för juli (då jag är iväg i Sydafrika), då ska jag få träffa läkare, fysioterapeut, psykolog samt få göra en del undersökningar.
 
Jag gick därifrån med bättre känsla än vad jag hade när jag gick dit vilket är positivt!! Dock var de tveksamma hur jag ska klara av att plugga samtidigt som att delta i deras program då det är på heltid och börjar v.33 - ungefär då skolan börjar. Vilket gör att jag fortfarande har en dum klump i magen efter jag verkligen vill vara med på det här och få den rätta hjälpen så jag kan bli bra/bättre. Men men, återstår att se i augusti när jag kommer dit.
 
NU ÄR DET ENBART 4 DAGAR KVAR TILLS JAG ÅKER!
Dessa dagar ska enbart bestå av ren lycka och jag ska ta till vara på varje dag. Min favorit Adam kommer imorgon/tisdag kväll så jag kommer att ha det bästa sällskapet här i Stockholm de sista dagarna! :) Nu håller jag alla tummar och tår för att få fint väder, bra flyt i min packning samt att min rygg inte strävar emot - då lär det bli toppen.
Jag har haft en del kontakt med en tjej som heter Maja som precis kom hem från Gordons Bay - dit jag ska. Har varit riktigt roligt att få prata med henne och få svar på många frågor samt få en del tips. Hon säger att hon har haft det fantastiskt bra där nere så jag kan inte tro annat än att jag kommer få det lika bra :)
 
 
 
 
 

Kommentera här: