Planerar helgen!

Hej hopp!
Håller just nu på att planera helgen, tanken är att den ska spenderas i Cape Town - vad vi ska hitta på återstår att se. Allt är bra här, vi har fint väder men det är kallt i vinden samt på kvällarna. Har lekt med barnen ute på fotbollsplanen idag vilket allihopa tycker är jätte kul, innan lunchen så gjorde vi en orm med hjälp av "äggkartonger" vilket blev hur bra som helst. Igår gjorde vi giraffer med hjälp av gul färg på deras händer, kladdigt men roligt. Fantastiska människor här, jag trivs hur bra som helst med allihopa. Jag kan absolut tänka mig att göra något liknande någon mer gång, men då kanske någon annan stans. Det har varit ganska sena nätter sedan jag kom hit men jag uppskattar verkligen lugna kvällar och att kunna gå och lägga sig någorlunda tidigt. 
 
Ha det så bra, lägger upp fler bilder efter helgen!

Kommentera här: