Första inlägget

Hej hopp alla mina fantastiska läsare (ni är så många.. --> just nu är ni noll men det kanske blir några iallafall).

Jag ska åka till Sydafrika i en månad för att volontärarbeta på ett barnhem, jag kommer att vara borta 12 juni - 12 juli. Tanken med bloggen är att ni som är intresserade av att hålla ett öga på mig när jag är där bort på min livs största resa ska kunna göra det. Sedan så är jag osäker på hur ofta jag kommer att ha tillgång till internet när jag är där men det ska nog inte vara några större problem.

Jag har under en veckas tid drömt "mardrömmar" om resan, att jag plötsligt ska åka och inte har packat någonting. Därför så tog jag mig i kragen och har nu börjat att skriva packlista, har även köpt en resväska, vaccinerat mig och ordnat med försäkringspapper. Dock är det en hel del som behöver göras innan resan som inte är snällt för ekonomin, jag vill köpa en bra/smidig kamera och även köpa ett par skor - vi får se hur det blir med det



KRAM

Kommentera här: