Nu är dagen här!

Hej kära vänner och familj! Nu är det fredagen den 12 juni år 2015, idag är en mycket speciell dag. Idag firar jag och Adam två år och jag drar iväg till Sydafrika. Mitt flyg går 14.15 från Arlanda och jag kommer att mellanlanda i Dubai vid 22.30, sedan går flyget från Dubai kl 03.30 till Kapstaden där jag är framme omkring 12.00. Där kommer jag att bli upphämtad och körd till Gordons Bay, vad som sedan väntar mig återstår att se. Jag vet inte hur ofta jag kommer att ha tillgång till internet, antar att det återstår att se det med.
 
Det verkar som att jag blir ensam svensk där nere, kanske skulle två svenskar komma ner om två veckor - spännande! Mitt mål idag är att inte tänka så mycket på exakt VAD jag ska göra eller HUR jag ska göra allt utan mest tänka att jag ska åka iväg och att det ska bli riktigt roligt. Så fort jag börjar tänka på att lilla jag ska flyga själv och att jag ska klara mig "helt ensam" i en månad i ett främmande land med ett främmande språk och med främmande människor känns lite skrämmande. Men jag är stark!
 
Nästa gång vi hörs är jag i Sydafrika. Bye bye!
 
 
 

Kommentera här: