Imorgon åker jag! Resfeber..

Hejsan hoppsan!
Nu känner jag verkligen att resan närmar sig med stormsteg! Jag har drömt mardrömmar om att jag missar flyget och hamnar på tokigt ställe när jag väl kommer fram, igår och idag har jag gått runt med magont och oro - välkommen resfeber. Allting är nästan packat och jag har inhandlat de sista som t.ex. kamerafodral och resgodis, nu återstår egentligen bara lite små saker som fortfarande står kvar på packlistan.
 
 
Igår var jag och Adam ute och gick en hel del, drack öl, irish coffee samt åt riktigt god mat på kvällen! Just nu är vi hemma och vilar en liten stund (är så trötta i benen), vi ska bege oss in mot Gamla Stan för att möta upp min bror Isak och hans vänner som är här. Sedan ska jag och Adam fira att vi har vart tillsammans i två år med lite gott käk - ett försök att stilla resfebern.
Det är alltså imorgon jag åker, flyget går 14.15 från Arlanda... Känns inte som jag har någon aning om vad som kommer att vänta mig den kommande månaden, även fast jag ändå har en hel del information om vad jag ska göra där så känns det som att jag kommer att förstå det först när jag väl kommer fram. Detta är min första resa där jag kommer att stå på helt egna ben, aldrig flygit själv förut heller. Spännande att se hur jag klarar det här!
 
Kram <3
 
 

Kommentera här: