Första dagen med barnen

Har det fantastiskt här, lite små frusen dock. Det är oerhört fint här med alla höga berg runtomkring mig! Idag fick vi träffa några utav barnen i några timmar, underbara! Jag lärde en tjej lite hip hop moves, hon lärde sig fort! Vi sprang runt och lekte, ritade osv - helt slut redan nu haha! Jag har svårt att förstå hur det kan finnas så många rika här med mycket pengar samtidigt som oerhört många lever i ruckel och inte har råd med ett hus, varför är det så? Blir frustrerad... 

Frukost: bröd med jordgubbssylt
Lunch: bröd med jordnötssmör
Middag: varierar
Inte van vid att äta så mycket bröd, får bli en ändring på det! Dock var det första gången idag som jag åt jordnötssmör, det var faktiskt ganska gott! 

Tack för mig, hej!


Kommentarer:

1 Anton:

❤️

2 Hanna:

Ser verkligen helt magiskt ut Isabelle! Och kul att få träffa barnen!!! Önskar jag vore där med dig! Lägg upp mer bilder när du har tid, jättekul att kolla och läsa.
Vi saknar dig! Ha det bäst och var rädd om dig! KRAM!!!!❤️

Kommentera här: