Skydiving - svävar på moln

Hej allihopa!! Idag är det torsdag, jag och Frankie har vart på äventyr i Cape Town helt själva. SKYDIVING! Hoppat från ett flygplan för första gången och vi överlevde båda två, en fantastisk känsla - vill göra det igen! Dock var vi tvugna att ta ledigt idag från projektet vilket var synd men jag har en dag kvar imorgon och jag ska njuta till 110%, vi ska göra det sista med renoveringen på barnhemmet imorgon och jag ska ge allihopa en kram. Just nu sitter jag och Frankie på Wimpys och har precis käkat varsin pizza på Dominos, mums!!
 
Imorgon är det avslutningsmiddag med hela gänget och på lördag eftermiddag åker jag hemåt, den här resan har varit helt fantastisk och jag har fått lära känna helt otroliga människor! Frankie och Lindsey kommer jag definitivt att hälsa på i London så snart som möjligt.
 
Älskar dig mamma, jag valde att inte berätta för någon. Du är nog glad nu när du läser det här att du inte visste om det för då hade du gått runt och oroat dig // Din efterlängtade dotter

 

Kommentera här: